niedziela, 23 października 2011

UpDaTe! MoJe PrOdUkTy Do UsT!!

Tutaj trzymam moje wszystkie mazidła ;p
 Tak to wszystko wygląda! Trochę rzeczy przybyło ;O
                                        ZACZYNAMY!!!
Pomadki z firmy progres cosmetics :) Mam ich tak dużo ponieważ może jak już wiecie albo nie, to te pomadki można kupić w netto za bardzo przystępną cenę 1.99 zł :) Tak więc skusiłam się na wszystkie... (od lewej) naturalna, winogronkowa, malinowa, truskawkowa, pomarańczowa, bananowa, zielone jabuszko ;p. Ogólnie nie są złe ;p jak za taką cenę to są super! Najlepsza chyba winogronkowa, a najgorsza chyba naturalna oraz truskawkowa ;/ ale da się przeżyć więc spox ;d. Zawartość: 4,2g

 Dalej mamy: (od lewej) 
- Oeparol classic. Zapach ma fenomenalny, pachnie tak jakby cukierkowo?? ;p Ma dość przystępną cenę (ok. 7 zł) za 4,2g chyba xd. Ma tylko jedną wadę, że jest taka miękka, że zaraz się topi.... (pobliska apteka)
- Uroda melissa. To także pomadka ochronna. Pięknie pachnie, ale nie mam pojęcia czym. Hmm? Kosztowała coś ok. 4-5 zł i ma 4,2g też xd (chyba ;d) Jest fajna, chodź bardzo się kolebie jak nakłada się ją na usta ;p. (spożywczak u babci xdd)
- Bebe waniliowa. Po 1- sze świetny zapach! jest po prostu fenomenalny! 2-wa nadaje ustom blask- niby taki perłowy, więc jeśli ktoś nie lubi takiego efektu- nie polecam. Kolejna rzecz. Ma on 4,9g i zapłaciłam za niego 6zł w promocji (zwyczajnie kosztuje jakoś 7zł) (pobliska drogeria)
- Rilanja rose. Piękny zapach! Zapłaciłam za nią jedyne 3,49 a jest chyba jedną z moich ulubienic :). Ma 4,8g. Nie mam jej niczego do zarzucenia :)  (drogeria schlecker)
- Oeparol- malina buzi. Jest dość spoko. Pięknie pachnie, ale nie wiem czy do końca malinami ;p. Kosztowała ponad 5zł i ma 3,6g. Wiem że są inne wersje smakowe, ale o nich nic już nie mogę powiedzieć. Może kiedyś... xd? (pobliska apteka)

 Następne są nivejki ;). Myślę, że to jedne z najlepszych pomadek ochronnych :) Z wszystkich nivei z jakimi się spotkałam nie podobała mi się tylko ta star fruits z truskawką, ale reszta jest na prawdę bardzo fajna :). Mamy tutaj: (od lewej) malinę-żurawinę, różaną, classic, hydro, pure&natural olive&leon oraz pure&natural milk&honey :) Najbardziej jestem zadowolona chyba z hydro oraz z mleko i miód :) Mają po 4,8g i kosztują coś ok. 8zł ;p   (drogeria schlecker) lub (pobliska drogeria)

Lip sackery! ^^ ;p Na pierwszy ogień cola wanilla;p
-bardzo ładnie pachnie, ma 4,0g i kosztuje ok.10 zł. cena by mogla być niższa, ale lip smackersy zawsze ok. 10 zł kosztują xd Nic doniej nie mam ;d (real)
- fanta. pięknie pachnie, jest super. cena ok 10zł, 4,0g ;p (auchan)
- color trend (avon- prezent na urodziny) zapach nie jest zbytnio taki jaki według mnie powinien być- ciasteczkowy, a pachnie inaczej, ale jest fajny i chyba najlepiej nawilża usta ze wszystkiego co posiadam! Ma hm... nwm 4.0g? xd


 2 szmineczki ;* (od lewej)
- [b] Basic kolor (?) nie pisze ale ładny xd cena gdzieś ok. 8zł, ma 4,0g, ogółem ją lubię xd dziwnie pachnie xd  (drogeria schlecker)
- miss sporty kolorek 020 strip-tease cena w promocji 6,99zł a normalnie o 1zł droższa ;p Ma chyba 4.0g i dziwnie pachnie, bo jakoś tak... no nie wiem, ale dziwnie ^^ (drogeria schlecker)

Moje błyszczyki Rolly ;p (od lewej ;dd)
- vibo vitamine lip oil Melon. Fajny, chodź jego kuleczka nie chce się obracać, a kwiatuszek cały czas zatyka dopływ błyszczyka i trzeba potem go odkorkowywać ;p. Zapach ma ładny. Wygląd też. Cena ok. 5zł (dostępny w rossmanie) ma 7ml.
- Fanta orange. Ta kulka się obraca świetnie xd zapach ma ładny, chodź według mnie to ta wersja w sztyfcie pachnie bardziej fantą (?) Ma 5,2 ml. i kosztowała w promocji ponad 12zł (super pharm)
- cola. Wszystko dokładnie co jest w fancie tylko o wiele ładniejszy zapach ;*.
- sprite. To samo co w powyższych tylko jeszcze ładniejszy zapach ^^.


Ziajki :) (od góry)
-Ziaja blubel na liliowo jagoda i porzeczka. Kupiłam go wczoraj i jestem w nim zakochana!! Jest świetny! Jego zapach po prostu. Mmm... ;p Ma 10ml i kosztował on ok.5zł ;d. Cóż tu dużo pisać. Fenomenalny ^^ (pobliska apteka)
-Ziaja masło kakaowe. Jego zapach śmierdzi ;p wiem że nie napisałam po polsku xdd. Także ma 10ml. i kosztował też jakoś tak ;p (pobliska apteka)

Carmex-y! ;* (od góry)
- carmex classic. Jest świetny!! Jak nałoży się go na usta mrowi ;p. Niektórym przeszkadza ten jego 'specyficzny' zapach, ale ja go lubię ;* ma on 10g i zapłaciłam za  niego 5.99, lub 6,99 już nie pamiętam za który 5, a za który 6 ^^. Był on w wielkiej promocji, bo zwyczajnie kosztuje 10zł, ale były urodziny galerii Jurajskiej i były mega promocje!! (super-pharm, rossman)
- carmex cherry. to wszystko co na górze to jest tak samo, tyko pachnie bardziej wiśnią i mniej mrowi xd

Od lewej ;p
- color trend (avon- prezent na urodziny) kolor berries&cream fajny, ma 6g ;p nwm ile kosztował ;dd fajnie pachnie.
- ingrid cosmetics celebrite nr.230 fajny, ale bardzo różowy, więc nie można go dużo dawać na usta xd chyba że chcecie uzyskać kolor jak na ręce,to oczywiście ^^ dziwnie pachnie ale lubię ten zapach ;p. (spożywczak u babci ;p)
- joanna naturia wiśnia. pachnie po prostu fenomenalnie (jak wiśniowy chupa chups xd) kosztował ok 5zł, ma 10ml ;p (pobliska drogeria)


Znów od lewej ;p warto wspomnieć, że 2-ch pierwszych błyszczyków zapomniałam zrobić zdjęcia szczoteczki ;dd
- Miss sporty ladies night nr.808 body language, taki inny niż każdy błyszczyk, bo tak wyjeżdża i na szczoteczkę ^^ jest super! cena ok.10zł, nwm ile ml...  (drogeria schlecker)
- Miyo kiss me lip gloss kolorek no 05 flirt xdd (jak go kupowałam to nie wiedziałam że się tak nazywa xdd) fajny, w ogóle super jest opakowanie. fajnie pachnie. Ma 7ml. kosztuje chyba z 10zł (pobliska drogeria)
- Miss sporty hollywood nr.303 miami stret. fajny błyszczyk, śmieszny zapach, opakowanie już zdarte xdd ma 7 ml. cena to ok 8zł..... (drogeria schlecker)
-[b] basic lip volumizer z mentolem xd nwm ile ml... bo nie pisze ;/ cena to 6zł. ja mam akurat przeźroczysty kolorek. Mentol powoduje mrowienie na ustach i daje piękny zapach (mentosów miętowych, lodów) nwm. xdd (drogeria schlecker)




 Od lewej... xdd
- wazelina z ziaji za 2,20zł xd ma 30ml. jest spoko. nie mam jej nic do zarzucenia, chociaż jej bardzo rzadko używam ;p (pobliska apteka)
- pineapple passion fruit. lip balm. nie cierpię go!! jego zapach powoduje u mnie mdłości ;dd ma 8g. i kosztował ok 10zł (douglas)
- tisane. Mój kochany <3 sami widzicie ile mi go zostało ;p malusio, ale muszę iść go kupić ^^ ma 4,7g i kosztował 6,60 zł, ale wiem, że teraz jest droższy (pobliska apteka)
- błyszczyk z gazety który jako jedyny według mnie zasługuje na mianę błyszczyka jest spoko!!


Padam na pysk!!! Mam nadzieję, że się podobało, komentujcie, obserwujcie te i o modelinie blog i co jeszcze tam można zrobić. Ja już nie mam siły. Naprawdę siedzę w tym chyba od 16.30 ;pp a jest 18.16 ;O xdd ok to róbcie to trzeba i bye!!! ;**

2 komentarze:

  1. Ale tego dużo! <3 I mam kilka pytań czy polecasz żebym kupiła sobie: Oeparol classic, Uroda melissa, Bebe waniliowa, Ziaja masło kakaowe, Miss sporty ladies night, błyszczyk color trend i błyszczyk joanna naturia wiśnia. Wiem trochę dużo ale chciałabym takie mieć :** Z góry dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń