wtorek, 8 listopada 2011

Zamówienie!

Hej! Mam po prostu mętlik w głowie!! Nie mam pojęcia co mam kupować, po prostu jest tego za dużo, bo dzisiaj sobie uświadomiłam, że chcę jeszcze wiele innych rzeczy, które ze swoich pieniędzy muszę kupić....Może je wam pokażę OK? Tylko jeszcze Wam powiem, że chyba zamawiam za avonu jedne błyszczyk o zapachu czarnej porzeczki za 9 zyla w promocji, oraz z oriflame szmineczkę, bo po prostu się w niej zakochałam!! I na zdjęciu wygląda, że na ustach jest fantastyczna! Kosztuje ok 12zł oraz jeszcze jest balsamik do ust za nie całe 4zł więc też go chcę xd. Oto rzeczy które chcę kupić:







 

1 komentarz:

  1. Ten podkład z miss sporty jest teraz w promocji 9,99 zł zamiast 11,99 zł w schleckerze a ta mascara z MIYO jest świetna ja po prostu ją uwielbiam. W schleckerze jest też promocja na produkty z Garnier czysta skóra (być może na ten roll on), na pomadkę z nivei soft rose 5,99 zł zamiast 7,79 zł (wiem że kiedyś ja chciałaś więc mówię). Wiem też że puder z synergenu jest nawet dobry ale tylko do cery bez problemowej. :) Myślę, że te informacje będą dla ciebie przydatne. :p

    OdpowiedzUsuń