wtorek, 17 stycznia 2012

Big Haul!!

Dawno nie było hauli i trochę się nazbierało. Oczywiście nie ma tu wszystkiego bo nie wiem gdzie są niektóre rzeczy xd. Jak chcecie recenzję czegoś to piszcie, bo nie będę teraz tu recenzjować wszystkiego:
 Zacznijmy już, bo jest tego MASA!
1. Antyperspirant- Rexona coton
2. Tonik z under twenty anti acne (+ pomadka gratis)
3. Żel do twarzy z under twenty anti acne (+ pomadka gratis)
4. Szampon Garnier Fructis Citrus- detox
5. Fa NutriSkin While Peach (żel pod prysznic)
1. Podkład Miss sporty So Matte Perfect Stay 01 Light
2. Ziaja de makijaż dwufazowy
3. Krem do twarzy undre twenty Anti Acne Intense
4. Nivea visage pure effect all-in-1 5 funkcji w jednym kroku
5. Masło do ciała (nie mam pojęcia jakiej firmy)


1. Kredka do oczu (gazeta) Nola- piękny granat
2. Tusz do rzęs Nivea Extreme resist- czarny
3. MIYO- korektor No 01 light
4. Cienie z gazety
5. MIYO- cień do powiek kolor No 36 goddess
6. To coś co się wkłada między palce przy malowaniu paznokci u stóp


1. Lakier dor nail colour nr. 1/4
2. Lakier dor nail colour nr. 53
3. Lakier dor nail colour nr. 61/1
 1. Eweline cosmetics kolorek 562 - więcej nic nie wiem bo się zmazało
2. MIYO kiss me lip gloss No 10 CANDY
3. Vipera cosmetics nr. 63 - zapach danonków ;*
4. [b] basic swirl lip gloss
 1. Party cosmetics (2,20 xd)
2. Nivea Fruity Shine pink guava
3. Under Twenty ( ta duga taka sama tylko zmazana)
4. Miss sporty (szminka) 020 strip tease
5. Nivea SOS lip repair
 1. Wazelina Kosmed malina
2. Wazelina Kosmed truskawka
3. Wazelina Kosmed zielone jabłuszko
1. Miss sporty ultra shine (nie znam numerka)

Na koniec po prostu musiałam zamieścić moją nową szczoteczkę do zębów, bo jest cudna xdd. Kocham ją <3 Nie mam już co pisać a i tak muszę już mykać, bo rodzice już mi każą od 30 minut wyłanczać komputer ;)). To ja kończę. Na końcu polecam jeszcze raz bloga Diany i jednej inne suber blogowiczki:
www.kosmetyki4you.blogspot.com
www.daarcy.blogspot.com
PAAAAAAAAAAA!!!!!










2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog,aż dodałam do ulubionych w przeglądarce i obserwuję : )
    Mam nadzieję,że od czasu do czasu będziesz wpadać ja Cię napewno nie zawiodę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super : ) Zapraszam do mnie ; D
    Dałam obserwuj . Liczę na to samo ; p

    OdpowiedzUsuń