środa, 1 lutego 2012

Toaletka

Hej!! A więc w tym poście chciałabym pokazać Wam moją toaletkę, która nie jest toaletką tylko ławą, lusterkiem i kilkoma pudełkami.... Ale cóż.... Pokażę to co mam: 
Moja "toaletka" wygląda tak:
Teraz wszystko z bliska:
Tutaj mamy to samo pudełko co miałam wcześniej w nim błyszczyki i wgl., ale je teraz posegregowałam:

 Teraz mamy pudełeczko, w którym trzymam min. np. jakieś pędzle, tusze do rzęs, kredki do oczu i wgl...
Następnie mamy lusterko, oraz co "na" nim się znajduje:
Min. opaski, spinki i zegarek


Teraz co jest pod lusterkiem:
Czyli np. puder, gumki do włosów oraz aparat na zęby:






Teraz chusteczki:
I tylko 3 pudełka i ich zawartości. Najmniejsze:
A w nim:
Cienie, lakiery do paznokci i wgl:
Drugie- średnie pudełko:

A w nim:

Kremy, antyperspirant (sztyft), maseczki, maszynka do golenia, podkład, małe perfumy, de makijaż, peeling, masło do ciała, próbki 
Oraz ostatnie największe:
A w nim:
Żel do włosów, antyperspiranty (spray), żele do twarzy, toniki, 3 w 1, szczotki, zmywacze, maska na oczy, perfumy (są też z Hanny banany, ale dostałam je dawno temu i jeszcze je mam, a nie wyrzucę ich tylko z powodu  jakiejś gupiej naklejki z haną), (te niektóre rzeczy leżą, bo są za wysokie na pudełka)



Ja już kończę i wszystko, czego chcecie się dowiedzieć, to piszcie komentarze lub piszcie na facebook-a. Paaa ;**

3 komentarze:

  1. Chciałabym mieć tyle lakierów ! ; 33 .

    ____________________________

    Zapraszam na mojego nowego blooga :
    http://wszystko-o-kosmetykach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe fajna toaletka ale rzeczy typu aparat na zęby się nie pokazuje ; d
    Ale tak to fajny blog .!
    Zapraszam do mnie ; **
    http://cukierpuderlamerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tej toaletki! Ja muszę cieszyć się biurkiem xD .
    zapraszam: http://kosmetyki4you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń