sobota, 17 września 2011

Jak??

Siemka! Za nie długo już jesień, więc postanowiłam zmienić coś na blogu, by było bardziej jesiennie. A zakupy w tle oznaczają to, że blog jest o kosmetykach? Tak. Tylko wiem, że przedstawia to zakupy, ale nie umiałam znaleźć kosmetyków, bo Wam umieścić. Zdjęcia są chyba z 2005r. xdd więc byłam wtedy malutka xdd ^^. Leci właśnie mam talent <3 Oglądaliście 1-szy odcinek Mam talent 4? Tam występował taki Olaf który śpiewał pisenkę Bruno- Marsa chyba. Jeśli go nie pamiętacie, to umieszczę Wam jego focie. On jest bosski!! Jeśli znajdę jego nagranie na yt z tym jak śpiewał, to Wam wkleję. Ja go kocham <3 xddd. Jego focia:
OMG!!! Nie ma już go na fb ani na yt nie ma filmiku!! ;// Kto to zrobił?? Dałabym Wam jego filmik, bo zdążyłam go sobie nagrać, ale nie wiem, czy wejdzie tak duży plik.... Albo nie wkleję Wam, ponieważ jeśli nie ma go na yt ani na fb, to to jest dość dziwne.... Trudno, ale ja czytałam, że ja ktoś coś wkleił, a potem został zawieszony, a ja nie chce mieć usuniętego bloga....  To lepiej nie będę kombinować... Dzisiaj byłam ze szkoły na plenerze w innym mieście. Mowa tu o Częstochowie. Najpierw robiliśmy zdjęcia a potem mieliśmy 1.30h na namalowanie 2-ch obrazków na kartce A4 miała to być np. Jasna Góra albo muzeum lub coś innego.... Na koniec dzisiejszego posta zamieszcze moje najładniejsze zdjęcia...










 I jak focie??  Dzisiaj jeszcze kupiłam sobie gazetę Dzzewczyna, ale ona miała 14 str!!! Mało jak nie wiem, ale to była jakaś inna odmiana tej gazety xdd. Był tam błyszczyk taki duo i jestem z niego ZACHWYCONA!! 1- szy raz lubię błyszczyk z gazety! 1-dna z blogowiczek na swoim blogu pokazała pomadki z firmy progres cosmetics. Ja, jak może już wiecie, mam 2- pomarańczową oraz truskawkową i je polubiłam, dlatego planuję jutro kupić ich więcej :). O jej!! jaki dłuuuuugi post :d. To ja już kończę i piszcie mi komentarze na temat nowego tła ui wgl... całusy.... MUA :**** 

1 komentarz:

  1. Super- coś nowego! A zdjęcia są super szkoda, że ja zapomniałam wziąć aparat. :**

    OdpowiedzUsuń