poniedziałek, 19 września 2011

Lip smacker!

Witajcie. W tym poście chcę Wam krótko opowiedzieć o lip smackerach. Przejdźmy już do rzeczy:
Tutaj mamy 3 lip smackery. Ja mam obecnie tylko Fantę Orange, ale na pewno przy następnej okazji kupię więcej:
 Jest to wersja w sztyfcie. Teraz krótko o mojej fancie. Jest nawet spoko, tylko wkurza mnie kilka rzeczy w niej:
Wady:
- Jak nakładam ją na usta, to robią się grudki na smackerze, takie niby kuleczki i to potem jest strasznie niedobre na ustach ;/
- następnie wkurza mnie to, że na tych smackerach, tzn. w środku jest taki jakby plastik w środku smackera, niby do wykręcania czy coś takiego i potem jak wsunie się do końca pomadkę, brzydko wygląda to "coś" w środku (jest też coś takiego w klejach w sztyfcie).
Zalety:
-oczywiście pięknie pachnie prawdziwą fantą.
-cena według mnie jak za taki produkt nie jest wysoka (ok. 10 zł), na pewno są tańsze niż np. skittelsy, cena nie jest dużo większa, ale większa od tej:
 Obecnie nie mam żadnego skittelsa, ale może zakupię :)
Następnie mamy wersję coli pod prawie każdą postacią błyszczyku/ pomadki:
 Jest jeszcze tylko wersja w kapselku, której nie umiałam znaleźć.... Na pewno chcę mieć z tego zdjęcia sztyft colę oraz tą wersję w kuleczce, a o tych 2-ch pozostałych pomyślę....
Dalej mamy pokazane fanty, także w różnych wariantach:
Tym razem pokazane są tylko w szyfcie, pędzelku i kuleczce, oraz inny smak, chyba jakieś winogronko, czy coś takiego, ale ja bym chciała tą wersję orange. Wszystkie świetnie się prezentują ;).
Dalej pokażę Wam zdjęcia smackersów, których jest bardzo dużo.... Tzn. zdjęcie kogoś lip smacker'ów:
 Tutaj widzimy chyba większość smackersów, jakie są, tzn. na pewno jest ich dużo więcej, ale ja dzisiaj się motam xd
 Tu widzimy już w miarę sporą kolekcję pomadek tego typu (chcę mieć ich dużo, ale może nie aż tyle ;d)
 Następne zdjęcie dużej ilości pieniędzy ^^
 Kolejny....
 I kolejny ;p.
Jeśli chodzi o lip smackery, myślę, że to bardzo fajny gadżet i każda nastolatka coś takiego by chciała :), lecz nawet nie które dziewczyny w wieku 20+ też stwierdzają, że t bardzo fajny gadżet i kupiły, bo spodobał im się pomysł na pomadki :). To na tyle dzisiejszej  gadki o tego typu produktach i żegnam Was! Narka! ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz