niedziela, 15 kwietnia 2012

Recenzja szminki z Rimmela

Witajcie na moim blogu! W ostatniej notce napisałam, że jeśli interesuje Was jakiś produkt, to zrobię recenzję. Dostałam 1 komentarz, w którym było, bym zrecenzjowała szminkę z Rimmela i oto ona:
 Niestety zapomniałam pokazać Wam jak wygląda sama szminka ;P. Warto także wspomnieć, że jest to szminka od Kate Moss :D 

 cena: ok. 17zł
dostępność: drogeria Labo
pojemność: 4g
 efekt: Bardzo ładna, a la "nude"

 wydajność: hm... chyba dobra, ale za dużo nie mogę się o niej wypowiedzieć, ponieważ stosuję jej zbyt krótko
zapach: nie wiem w sumie jaki to zapach, ale jak pierwszy raz ją powąchałam to poczułam taki zapach "babciowych kosmetyków" ;DD


Moja ocena to: 4,5/6
+ ładny wygląd na ustach
+ ładne opakowanie
+ CHYBA wydajna
+ cena w miarę przystępna, ponieważ są np. szminki z MAC'a za 70zł, więc ;d
+- dziwny zapach xd
- boję się, że będzie ciężko ją gdziekolwiek kupić

Mam nadzieję, że zaspokoiłam Twoją ciekawość i... do następnego ;**

1 komentarz: