wtorek, 10 kwietnia 2012

Recenzja żelu do twarzy Nivea

 Cześć! Dzisiaj recenzja żelu do twarzy Nivea Visage Wash Off.
Tego żelu używam już od pewnego czasu i powiem, że bardzo przypadł mi do gustu. Niestety nie mogę powiedzieć, czy np. usuwa pozostałości makijażu, bo nie używam takich żeli do de- makijażu, ponieważ- nie oszukujmy się- boję się, że oko będzie mnie szczypało. Żel faktycznie pozostawia oczyszczoną i gładką skórę, o czym informuje nas producent.
Nivea Visage Wash Off
cena: ok. 15 zł. (po promocji dorwałam ją za 10zł)
dostępność: Drogerie Labo, Schlecker (chyba) inne drogerie
pojemność: 150 ml
konsystencja: kisielowata
zapach: przyjemny
opakowanie: bardzo praktyczne- z pompką, które ułatwia nam aplikowanie żelu

moja ocena: 5/6
+ oczyszcza i nawilża twarz
+ ładnie pachnie
+ jest dostępny w drogeriach
+ jego opakowanie jest super (mowa tu o pompce ;P)
+ nie jest on drogi
- mało wydajny

Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu i że z chęcią je czytacie i na końcu chciałabym przeprosić Martynkę z bloga www.kosmetyki4you.blogspot.com że skopiowałam z niej jak wygląda ta recenzja. Przepraszam i zapraszam do czytania mojego bloga <3

1 komentarz:

  1. Oj tam nie ma za co przepraszać ;d
    Nawet jestem dumna z tego że wzorujesz się na nim ;d :P

    OdpowiedzUsuń