niedziela, 7 sierpnia 2011

?

Hej!!  Jest niedziela i kompletnie nie wiem co mam napisac... Bardzo podoba mi się w blogu Diany (pink daarcy), że przy każdym poście dodaje takie świetne obrazki ;DD Oczywiście pozdrawiam Cie Diano ;D :**. Właśnie piszę z nią na facebook-u ;p. Julki nadal nie ma więc jest troche cicho, jak wyjdzie się na dwór ;p. Tak źle i tak nie dobrze: Jest Julka, źle bo mnie woła 24h na dobę ;d. Nie ma Julki- jeszcze gorzej, bo za cicho ;d Mam juz  nowe pomysły na zakupy, lecz kasy brak xdd. Łatka złapała chyba jakiegoś wirusa, bo ma ciepły nos i suchy i nie chce jeśc... ;((. U babci będę chyba do 12. Może odwiedzę Pinkę jeszcze przed wyjazdem Pauliny do siostry... Znowu wciągają mnie simsy... u babci cały czas rozmyślam, jaki domek zrobic simom jak wrócę ;dd. Wymyśliłam taki świetny domek, że jak wrócę, to szybko siadam na kompa i buduję ;p. Więcej chyba nie mam już co pisac... Sory za błędy... papa ;***  

1 komentarz: