czwartek, 25 sierpnia 2011

Jeszcze raz zamieszczam informacje o konkursie:

Trzeba wysłac swoje najładniejsze zdjęcie z wakacji  na moją pocztę i ja wybiorę 1-sze 3 miejsca i nagrodzę je:
  • 1-sze miejsce: Polecenie bloga, obserwacja, min. 5 komentarzy
  • 2-gie miejsce: Polecenie bloga, obserwacja, min. 3 komentarze
  • 3-cie miejsce: Obserwacja oraz min. 2 komentarze
Jeśli zdjęc będzie więcej, to nagrodzę te blogi min. 1 komentarzem ;)
Czas do 31 sierpnia do godz. 23.59. Oczywiście wszystkie zdjęcia pojawią się na moim blogu ;) Zachęcam. A i napiszcie mi pod tym postem czy weźmiecie udział :). Oto mój e-mail: kladia97@interia.eu ;) 

2 komentarze:

  1. hm, ciekawe, ale nie biorę udziału..

    obserwujemy? ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A najładniejsze znaczy - njśmieszniejsze , najładniejsze pod względem, że wyszłam najladniej ..?
    Jak .?
    Odpisz prosę na moim bloggu . /!

    OdpowiedzUsuń