środa, 17 sierpnia 2011

Co by tu napisać?

Hej! Od razu mówię, że chciałabym tu częściej wpadać, ale nie mam pomysłów na nowe notki, co jest dużym problemem dla mnie... Nie wiem o czym ma być kolejny post i o czym Wam wspominać. Może Wy byście mi napisali/ ły co chcecie zobaczyć na moim blogu... A teraz wracamy do dziś. Otórz: Dziś byłam w Częstochowie w Auchan (oszą) i kupiłam sobie:
Fantę. Chciałam kupić colę, ale były tylko waniliowe, a ja chciałam tą klasyczną. Kupiłam jeszcze plecak oraz piórnik, ale nie chce mi się już robić im zdjęć. Byłam także w Galerii Jurajskiej (tzn. byłam tam najpierw, a potem do auchan. W GJ kupiłam sobie bluzkę w RESERVED, ale nie umiem znaleźć jej w necie... Jest długa, czarna i pisze LOVE. Więcej nie mam już co pisać. Chociaż dodam dziś posta!! Bo miałam tu wpadać częściej!! ;DD Narka!!

5 komentarzy:

  1. Hej a czy widziałaś może w galerii jurajskiej te balsamy do ust?

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co? szczerze to się nie oglądałam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lip smackery!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kupiłabym sobie taki coca colowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)

    Pozdrawiam

    _________________________________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń