poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Już ;)

Hej!! Ja jestem już w domu i przepraszam Was bardzo, że nie było wpisów, ale w sobotę byłam na 18 takiego Mateusza, nie było impry, ale moja mama jest jego chrzestną, więc pojechaliśmy. On ma super siostrę, jest ode mnie o rok młodsza, ale świetnie się z nią dogaduję. Warto wspomnieć, że oni to nie nasza rodzina tylko koledzy... A w niedzielę byłam na imprezce u babci i było super!! Outfit-y wstawię Wam, ale nwm kiedy. Jeszcze Wam powiem, że planuję Anię (to ta siostra jubilata) zaprosić na noc,bo chciałam zaprośić Paulinę, ale ona nie może... ;(. Ilość wejść na mojego bloga przekroczyła już 1100 ;) A dokładnie jest 1120 wejść :). Jest was chyba więcej. Tak myślę. Nagle 1100... ;d. Cieszę się ogromnie i czekam aż wskoczy 1200 xdd. To chyba na tyle. Mam nadzieję, że mnie czytacie i papa ;**

1 komentarz: