poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Lany pon. :D

Hejka ;d. Dziś super dzień. Od razu wszystko tłumaczę. Rano lałam się z koleżanką i wylała na mnie prawie 3 l. wody. Potem poszłam domu szybko zjadłam obiad i pojechałam z rodzicami na wycieczkę. warto wpomnieć, że to była wycieczautem xd. Najpierw pojechaliśmy do restauracji "Kresowa". Gdy zajechaliśmy, to zobaczyliśmy piękny lokal. W sumie to ja już kiedyś tam byłam, tylko w innej sali, takiej bardziej imprezowej, a na tej stoliki były oddzielnie Zjedliśmy tam deser lodowy i pojechaliśmy. Zatrzymaliśmy się w Krzepicach na małym rynku i chwilę tak posiedzieliśmy. Dobrze, że byliśmy autem, bo coś zbierało się na deszcz ; /. Już wracając do domu wjechaliśmy jeszcze na takie górki skalne i tam znalazłam skamielinę odbicia ślimaka na kamieniu. Wiem, że piszę nie po polsku, ale musicie się domyślić o co mi chodzi. Oto ten kamień:
Nom :). Może dam go panu od geografii to może mnie pochwali xdd. Teraz jestem już w domu i wściekam się na tatę ;(, ponieważ pisałam posta a on mi zamknął okno i musiałam pisać od nowa ;/ Dobrze, że pamiętałam co wcześniej napisałam :] To dopiero mój 2-gi post, ale będzie więcej i liczę na więcej odwiedzin! Jeśli macie własne blog napiszcie w komciu link to chętnie zajrzę ;d. Na dziś to koniec. Kto wie, może nowy post dodam jutro? To papa ;* PS. Starsze posty, czyli na przykład z wczoraj są w "starsze posty" tuż przed moim rysunkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz