sobota, 30 kwietnia 2011

Jj

Już jestem! Cocia już w pracy, to mogę siedziec. Zaraz będe jadła naleśniki <mmm.... pychota!> Według mnie, naleśniki w Polsce są o niebo lepsze od amerykańskich, lecz te amerykańskie naleśniki tak bosko wyglądają! ;*.
Pod spodem zdjęcie naszych polskich naleśników. Amerykańskie o wiele ładniej się prezentują! 
Naleśniki Amerykańskie

Naleśniki Polskie

Nom :]. Kurcze, jest już po 17, a ja dziś w sumie nie robiłam. O właśnie, nie mówiłam wam jeszcze, że moja babcia ma małego pieska, w sumie to suczkę i dziś jest strasznie nie dobra! Wszystko gryzie ; /. Dalam jej szlaban i dzisiaj się już z nią nie pobawię. Strzeliłam focha xdd.Kurcze, mam ochotę na te amerykańskie naleśniki
Chyba idę do Łatki! (pies babci, ten któremu wcześniej dałam karę xd), albo zadzwonię do Pinki. To papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz