niedziela, 24 kwietnia 2011

Witam!

Hej, nazywam się Klaudia i miałam już blog, ale na wp i kiepsko mi z nim szło, dlatego stwierdziłam spróbować  na tym. To może opiszę siebie. Jestem niskiego wzrostu, chuda, mam krótkie, ciemne, kręcone włosy, piwne oczy. Jestem straszną gadułą.Jestem jedynaczką. Mam także przyjaciółkę, która nazywa się Paulina i często do siebie chodzimy. Paulina jest dość wysoka, szczupła i nosi okulary. Oczy ma chyba zielone. Ma 3 braci i siostrę.W tym pierwszym poście chciałam Wam także powiedzieć czym się interesuję, otórz: Lubię rysować i jak mi się uda to wkleję tu nie które zdjęcia, lubię rozmawiać przez telefon i siedzieć w szafie xdd.Dzisiaj jest, w sumie to była Wielkanoc i byłam z rodzicami u babci na obiedzie. To ja lecę i spróbuję jakoś dodać te zdjęcia ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz