piątek, 29 kwietnia 2011

U babci xd

Hej! Dzisiaj był już ostatni dzień w szkole przed świętem majowym. Na WF- ie mnie i Pauliny nie było, ponieważ zeszłyśmy na świetlicę robic jakąś pracę dla pani, ale na razie tylko próbowalyśmy. Po WF- ie miałby jeszcze nemiecki , ale go nie było, bo na 7 i 8 lekcji była rada pedagogiczna. ja szybko poszłam do domu, bo musiałam coś zjeśc, posprzątac i miałam jechac do babci. Już u niej jestem i chciałabym bardzo pograc w simsy, ale ciocia powiedziała mi, że jak wróci z pracy, a wróci po 22 to mi to zainstaluje. Zaraz zadzwoniła Paulina i powiedziała, że w simsach urodziły się jej bliźniaki :
Wielkie sory za to, że obrazek jest znów po prawej stronie, ale mam małe komplikacje ; /. Ja też bym chciała, aby moja simka urodziła bliźniaki, lecz w tej rodzinie w której gram w domu jest 4 dzieci i już sobie nie daję rady, więc tam mi już dzieci nie potrzeba ;D, Na dziś już kończę i będę czekac z niecierpliwością na ciocię, bo już bym chciala grac xdd. Ok. To papa <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz