czwartek, 28 kwietnia 2011

Wróciłam!! :)

Hej. Od razu wytłumaczenie z czego wróciłam lub skąd. Wróciłam do was, bo ostatnio niestety was zaniedbałam ;( To wszystko przez simsy!! xdd One są takie super, że przez ostatnie 3 dni siedziałam i grałam w nie ok. 16 godz. xd . Ok może nie aż tyle, ale w każdym bądź razie dużo ;p. Dziś super dzień, ponieważ dostałam 4- z matmy, a myślałam, że dostanę 1, ponieważ wydawało mi się, żę wszystko pomyliłam, tzn. że mi się wszystko pomyliło, ale na szczęśie nie ;]. A oto obrazek dotyczący sims'ów ;) :
Mam super rodzinkę i wgl ;]. Tylko żeby granie w simsy nieprzeniosły się na naukę, bo chcę mieć dobre świadectwo <lol2>, przecież w moim wykonaniu to nie możliwe ;p. Dziś na chwilę (2 godz. xd) była u mnie Paulina (moja najlepsza i najukochańsza pryjaciółka pod słońcem)  i grałyśmy...., no w co my możemy grać? W simsy xdd . Paulina już poszła, ale ja jeszcze przez chyba 2 godz. grałam. W końcu wyłączyłam, aby zobaczyć co słychać w wielkim mieście (internecie xdd), a jeśli piszę o internecie, to bardzo chętnie podzielę się z wami 2 zaprzyjaźnionym mi stronkom- blogom. Oto ich link i proszę dwiedźcie je, bo warto!!
          
http://retro-stylizacje-tinki.blogspot.com/

Na mój blog też proszę wchodzić, ponieważ będą nowe posty ;). Na dziś już kończę. To papa :* <33
                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz