poniedziałek, 23 maja 2011

:]

Hej, właśnie w tej chwili rozmawiam na skayp-ie z littleblueberrysmile i jest spoko ;). Właśnie to ona dodaje te super filmiki, więc jeśli chcecie je oglądać to wchodźcie na jej Facebook-a:
http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/profile.php?id=100002312732106
Nom. Paulina nadal jest chora i do szkoły przydzie dopiero w poniedziałek ;(. Dzisiaj było nudno w szkole, powtórzenie z geografii, w środę sprawdzian ; /. 3 z polskiego z kartkówki. Dziś w szkole strasznie bolał mnie brzuch <auć>. Myślałam, że nie wytrzymam i pójdę do domu, ale jakoś wytrzymałam ;]. Mam dużą chrapkę <-- hrabkę? <-- chrabkę? <-- hrapkę?? (mniejsza o to), na nowe kosmetyki i na to, żeby mieć u siebie w pokoiku TOALETKĘ. Było by super, choć to raczej nie do spełnienia ; /.  Zobaczcie jakie te toaletki są śliczne:

toaletka1.jpg


Na dziś to tyle, bo mam 5 min. i muszę wyłączyć komputer, więc dzięki za czytanie bloga, no i no pa <33 ;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz