poniedziałek, 2 maja 2011

Tak na szybko ;p

Siemka! Dzisiaj tak na szybciutko, bo niby mam na dzisiaj zakaz na kompa, ale mogę wejśc na pół godziny ;d. Dziś jest strasznie zimno ; /. Bawiłam się z Łatką i właśnie przed chwiląweszłam na kompa. Zrobiłam Łatce zabawkę z kawałka sznurka i ze starej szmatki i się nią bawi, tylko cały czas się plącze dookoła sznurka  trzeba ją rozplątywac xd. Podobają się wam moje zdjęcia z simsów? Szukałam ich na googlach i dzisiaj może też jakieś tu wkleję, tylko muszę znaleśc jakieś ładne, żeby miec powód by je tu wkleic. Przed chwilą myślałam, że wczorajszy post mi się nie zapisał, bo nie było go na mojej stronce, ale już wszystko jest ok ;). Idę szukac jakiś tych obrazków, bo czasu nie zostało mi za wiele xd. Ok, to ja już spadam,papa <33. Oto zdjecia:
Z całuskami ;*

Cztery pory roku- jesień

Całuśnicy <33

Śliczny widok ;*

Nie wiem czy z simsów, ale szukałam na ich stronie xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz