niedziela, 1 maja 2011

Grill ;d

Hej! Dzisiaj miałam grilla i jadłam kiełbaskę i pyszną podpieczoną bułeczkę! <mniam :P> Pobawiłam się z Łatką i pogadałam z Pauliną. Dziś długo siedziałam na dworze, pomimo tego, że było zimno. Za 2 dni od nowa polska ludowa i  do szkoły po tak długim weekendzie majowym : /.  W sumie to w środę idziemy tylko na 4 lekcje i skończymy o 11.45 i może pójdę do Pauliny pograc w simsy. Środa, w sumie jak weekend, ale i tak o  6.50 trzeba będzie zwlec się z łóżka, choc to jest wyjątkowo nie przyjemne. Jak wieczorem we wtorek wrocę do domu, to chyba przez całą noc będe grała w simsy xdd. Wiem, że plotę głupoty, bo rodzice na pewo nie pozwolą mi długo siedziec, ale w końcu  w środę do szkoły. Teraz oglądam "X FACTOR" i super odcinek, choc wolałam "Mam talent". Gram także w hoppera. Na dziś już kończę i oglądam wyniki "X FACTOR-a". To do jutra. Całusski :***
PS. Na dobranoc obrazki z simsów, które strasznie mi się podobają <33
Ładnie to wygląda ;]

Fajny pokoik


Romantycznie ;*

Superaśne mebelki:*

Świetnie to wygląda ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz