sobota, 7 maja 2011

Kolejne zakupy ;d

Hej! Dzisiaj kolejny dzień zakupów. Zaczne od początku. O 13 przyszła do mnie Paulina i robiłyśmy jakąś pracę na historię. Gdy znudziło nam się to stwierdziłyśmy, że pogramy w simsy. Jednak to nie było to ; /. Stwirdzając, że nie mamy co robic poszłyśmy sięgnąć do internetu i tam czegoś poszukać. W końcu zdecydowałyśmy kupić sobie pomadki, a że było już po 17 to nie wiedziałyśmy gdzie je dostaniemy. Na szczęście nie daleko mnie jest 24h apteka. Odetchnęłyśmy z ulgą i ruszyłyśmy. Najpierw ja kupiłam sobie pomadkę i posłyśmy do domu. Nie doszłyśmy jeszcze i wróciłyśmy się do apteki xd. Paulina kupiła sobie balsam do ust Tisane i się zamieniłyśmy. Wróciłyśmy do domu i zaciekawiłyśmy się jak zrobić własną pomadkę. Szukałyśmy i szukałyśmy. W każdym przepisie było coś, czego nie miałyśmy. Najlepszym przepisem był, że trzeba dać wazelinę i wymieszać ją z cieniem do powiek. Nie miałyśmy jednak wazeliny. Wkurzyłyśmy się i poszłyśmy znowu do apteki ;d. Jeszcze była ta babka która nam wcześniej sprzedawała pomadki i strasznie się śmiałyśmy z tego, że jak tak to nigdy nie chodzimy do apteki, a tak to w ciągu niecałych 3h zdążyłyśmy przyjść tam 3 razy xdd. Miałyśmy kupić wazeline wi wymieszać ją z cieniem, lecz jak kupiłyśmy sobie po pudełeczku wazeliny z ziaj-i to stwierdziłysmy, że nie będziemy ich mieszać z cieniem, tylko, że będziemy je smarować tak zwyczajnie. Na dziś kończę, bo muszę sprzątać. Na koniec załanczam zdjęcie wazeliny i balsamu: Papa <33
Stwierdzam, że naprawdę mam osesję na punkcie kosmetyków ;p. Ok teraz już na serio spadam papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz