środa, 6 lipca 2011

Czas zmian!!

Hej!! Od razu tłumaczę mój "nagłówek". Otóż nie chodzi o zmianę na blogu, ale o zmianę we mnie. Nie chcę żeby każdy uważał mnie za "postrzeloną wariatkę" i wgl. nic w tym stylu. Od dzisiaj zrozumiałam, że potrzebuję dorosnąć. Nie mam już 5 lat żeby ze wszystkiego sobie żartować i wgl. Mam 14 lat, a nie 5!! Zrozumiałam to, patrząc na moje nowe buciki na obcasie, które dostałam wczoraj od cioci i na moje nowe lakiery do paznokci. Buty są na obcasie, a więc są takie bardziej "dorosłe" :). Pokarzę je Wam, jak przyjadę do  domu, ponieważ muszę zrobić im zdjęcie i dopiero wrzucić na bloga, a i tak nie mam tu kabla do komputera. Lakiery też Wam pokarzę :). Nie są one duże. I dobrze. Przy najmniej je może do końca wykorzystam ;p. Po wracając do tematu. od nie dawna interesuję się kosmetykami, co pewnie już wiecie czytając tego bloga i moje posty. Dużo "dziecinnych" rzeczy lubię robic z moimi młodszymi kuzynami, ale trzeba zachować jednak trochę powagi jak na nastolatkę przystało. Jeszcze rok  temu (wstyd się przyznać, ale jak mam byc szczera, to) bawiłam się klockami, pet shop'ami i wieloma tego typu zabawkami... Ale dorosłam. Ostatecznie... Jestem już panienką i nie czas na głupoty i zabawy. Świat kosmetyków jest dla mnie "radochą" i nie zastąpią tego żadne pet shop'y, klocki, ani nic innego... Nieee.... Już nie mogę doczekac się 11 ;D. Jest 6... chyba nie wytrzymam ;p. Narazka ;p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz