piątek, 1 lipca 2011

Jestem wściekła!!!

Hej!! Sory za takie powitanie, ale pisałam już tego posta i nagle wszystko zniknęło!!! Tytułem tego posta miałbyc "już 1 lipiec" ale tak wyszło... Nie wiem znowu co pisałam w tamtym poście... ;/  Wkurza mnie to, że czasem bez powodu wszystko (cały post) znika i nie ma go w zapisanych... Wiem, że napisałam w tamtym poście, że dziś już 1 lipca i że bez dzisiejszego dnia i 11 lipca, do obchodów sklepów pozostało tylko 9 dni :). Wreszcie coś pocieszającego ;p Nie wiem jeszcze do końca ile będę miała pieniędzy, na pewno nie będzie to pokaźna kwota, ale zawsze można coś kupic... Z Pauliną w lipcu będę się jeszcze widziała tylko ok. 3 razy ;/. Musimy  to nadrobić w sierpniu..... Na dworze już nie pada... Na szczęście, bo mogę jszcze wyjść do Łatki, ale chyba w korzuchu (czy jak to się tam pisze :D), bo jest tak zimno ;dd. Na serio nie mam  co pisać.... To narazka :D pa.... <33
PS Sory za błędy!!!! ;( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz