sobota, 2 lipca 2011

Teraz bez tytułu ;p. Wróciłam już, bo nie wiem czy Wam mówiłam, ale byłam na mini festynie i już wróciłam. Jeśli na prawdę chcecie jakiś konkurs, to Wam napiszę, instrukcje, choc nie będzie nagród rzeczowych. Konkurs polega na tym, żeby stworzyc jakiś letni outfit i wysłac mi go na e-maila: www.kladia97@interia.eu         Daje Wam pole do popisu. Prace wysyłac do dnia 11 lipca na mail-a. Teraz krótko o nagrodach. Nie będzie żadnych miejsc, ponieważ nie będzie Was na pewno wiele, choc nie wiem nawet czy ktokolwiek mi to wyśle... ;/ Jeśli tak, to dnia 11 lipca, najpóźniej 12 lipca na moim blogu pojawi się Wasz "kostium" i Wasza nazwa. Jeśli jeszcze tej osoby nie obserwuję, chętnie to zrobię i często będę wchodziła na jego bloga. Mało tego. Na mojego you tube (tzn. na moim kanale) pojawi się link do waszego bloga i wgl. WSZYSTKIE prace napewno znajdą się na moim blogu!! Zapraszam ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz