poniedziałek, 25 lipca 2011

Konkurs?

Hej!! A więc miałam dodać posta o konkursie. W sumie to konkurs jak nie konkurs, ale!! Tematem tego konkursu będzie: lato. Trzeba będzie przesłać mi swoje najładniejsze zdjęcie z wakacji (nie musi ono być z tego roku). Będą 3 miejsca:
  • 1 msc: polecenie bloga na wszystkim na czym mogę (jeśli tylko chcecie, jeśli nie, to mi napiszcie, że nie chcecie), obserwacja (jeżeli Cię nie obserwuję), min. 5 komentarzy na twoim profilku
  • 2 msc: polecenie bloga itp., obserwacja... itp. oraz min. 3 komentarze przy profilku
  • 3 msc: obserwacja... itp. oraz przynajmniej 2 komentarze. 
Jeśli więcej osób weźmie udział w konkursie otrzyma ode mnie przynajmniej 1 komentarz :). Czas macie aż do 31 sierpnia, lecz jeśli możecie, to proszę o wysyłanie mi prac wcześniej. To chyba na tyle...
A!! Zdjęcia wysyłajcie mi na moją pocztę:
kladia97@interia.eu ;)
PS. Oczywiście możecie wysłać więcej zdjęć, a ja wybiorę najładniejsze ;p. CZEKAM!!!

1 komentarz: