czwartek, 23 czerwca 2011

;d

A więc, tak. Doszłam do wniosku, że będe dodawała posty w różnych kolorach i właśnie zaczęłam to realizować ;). U mnie jest słonecznie i nic więcej się nie zmieniło od dodania poprzedniego posta, ponieważ zjadłam tylko obiad, zmiotłam podłogę i wróciłam xd. Tamten post wyszedł długi  i
stwierdziłam, że chcę dodawać takie częściej  ;d. Ok 1 lipca chyba pojadę do babci. Cieszę się, ale szkoda mi jest zostawiać Paulinę... Chciałabym Wam zamieścić tu listę tego co mogę robić z tym moim kuzynem, o którym Wam już wspominałam, że do mnie przyjedzie. Oto ten plan:
PS. Jeśli Was to nie interesuje, to nie czytajcie
1. Mogę pobudować z nim klockami (on ma 11 lat i to lubi jakby co, bo ja już ciut z tego wyrosłam xdd)
2. Pograć z nim na komputerze
3.Pograć w gry planszowe
4. Zrobić grę planszową
5.Pooglądać TV
i wiele innych rzeczy. Chciałam Wam to zamieścić, tylko po to, że jak nie macie pomysłów na nudę, to wszystkie te możecie wykorzystać. Chcę dzisiaj także dodać jeszcze jednego posta, o tym co chciałabym miec z kosmetyków. W tym poście to chyba na tyle. Ten był krótki, ponieważ chciałam Wam tylko pokazać, tzn. napisać co można robić na nudę, lub co ja będe robiła. Aha, właśnie u nas w miejscowości w tą sobotę czyli 25 czerwca i 26 czerwca będzie festyn i w sobotę będzie zespół CGB ( cała góra barwinków), a w niedzielę Elektryczne gitary. Chyba pójdę tam ;d. Nie dodam już tego posta co chcę mieć, bo zbieram się do kościoła, paa <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz