piątek, 24 czerwca 2011

Kosmety~~ki xdd

Siemka xdd. Tematem tego posta są.... kosmetyki xdd, ale tylko te, co chcę (ale nwm czy mi się uda) kupić na nasz obchód ;p. Nie przeciągajmy już, oto one i krótki opis do nich:
Nie wiem czy koniecznie ten, ale taki by mógł być ;d. Nie wiem ile kosztuje... ;/

Ten znalazłam tylko na necie, więc nic o nim za bardzo nie wiem xdd

Sorka, że taki mały, ale tylko tak znalazłam, kosztuje ponad 13 zł.

Wydaje mi się, że byłby ok :). Cena ponad 7 zł.

Też wydaje mi się ok. i też cena ponad 7 zł.

Paulina ma taki, i świetnie pachnie, więc go chce, kosztuje ok. 6.50, 

Sorki Paulina za to samo zdjęcie... ;/


Też go znalazłam teraz i go chcę !! Tylko mam problem, że nigdzie go nie widziałam ;/
Miałam z tej serii już czekoladowy i mi się nie podobał, ale zobaczę, może będzie ok. cena ok. 6 zł.
Tu też przepraszam Paulinę, że skopiowałam jej obrazek, w sumie to nie skopiowałam, ale taki znalazłam. Cena 10zł.
Oczywiście tego nie chcę ;d, ale super to wygląda i nie mogłam się oprzec, żeby to dodać xdd
 To na tyle w tym poście, to narka, może dzisiaj jeszcze dodam posta ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz