poniedziałek, 27 czerwca 2011

Sesyjka i nie tylko ;p

Hej!! Co tam u Was? U mnie zmiany jak widzicie ;d. Dziś była u mnie Paulina i nie dawno poszła. Robiłyśmy sobie sesję na dworze- na kocu ;p. Tak zmieniając temat. Czy podobają się Wam zmiany na moim blogu? Czy było lepiej? Czy teraz jest lepiej? Ja po prostu stwierdziłam, że za długo miałam tak samo na blogu. Po prostu musiałam to zmienić. Jutro jadę do babci. Bardzo się z tego powodu cieszę, bo już się stęskniłam za wszystkim xdd. Moje postanowienie na te wakacje, to to, że gdy tylko będę u babci to będę codziennie wyprowadzać Łatkę na spacer, choć wcale tego nie muszę :). U babci będę miała basen, inne koleżanki i wgl. wszystko inne, więc fajnie :).  Jak już chyba we wcześniejszych postach wspominałam, jak będę już u babci, to nie będę mogła dodawać tak często postów, góra jeden dziennie i to nie wiem czy wypali...Teraz siedzę i nic nie robię xdd nudzi mi się, bo Paulina wcześniej pojechała do domu, a ja myślałam, że pojadę do babci właśnie teraz. Pojadę jednak jutro, ponieważ jest już trochę późno, a jadę rowerem, więc... UWAGA, UWAGA!! właśnie coś robię xdd Jem kisiel ;p, Mmm... truskawkowy ;p. Ok, nie mam o czym pisać, a pisać bezsensu, samą nazwą jest bezsensu, a więc papa i na koniec zamieszczam moje zdjęcia z dziś. Oto one:






Wiem, że są dziwne, ale... xddd, NarQa ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz