piątek, 24 czerwca 2011

XD

Nudzi mi się xd. Nie ma co robić. Jest godz. 22.53, więc jeszcze za wcześnie, by iść spać xd (przynajmniej dla mnie). Szukałam jakiś fajnych osóbek na yt (you tube), bo nie miałam co robić i szukałam ciekawych blogów, lecz niestety tylko kilka z nich nadaje się na poświęceniu chwili (chyba nie piszę zbyt po polsku, nie? xd). Kolejny dzień zleciał i jutro sobota ( o ile się nie mylę ;p) i porządki.... ;/. W rok szkolny kocham sobotę, lecz w wakacje, jej nie cierpię ;d. Zmiana planów. Nie jadę do babci w poniedziałek tylko w środę, bo we wtorek wybieram się do Pauliny, a może ona się do mnie wybiera?... Na razie jeszcze nie odczułam zbytnio tych wakacji, czuję się, jakby to był tylko jakiś weekend i jutro do szkoły...Lecz gdy 11 lipca obkupimy się z Pauliną będziemy czuły te wakacje na dobre ;D. Pojadę do babci... całkiem inne otoczenie, inni znajomi, tam nie ma kłótni, a ni nic. Jest spokojnie, chodź często jeżdżą ciężarówki, lecz to już nie ten sam klimat co u mnie.... Wtedy wakacje do mnie zawitają ;d. Boję się jednak, że jak pojadę do babci i wgl. nie będę dodawała postów codziennie, ponieważ będę praktycznie siedziała na dworze, lub z koleżankami przed lasem ;d. Nauczę Łatkę chodzić na smyczy, co nie będzie najłatwiejszą rzeczą, choć babcia już ją trochę szkoli, ale na razie po podwórku, a ja chcę z nią chodzić np. pod las i spowrotem,(nie wiem jak to się pisze...)  zobaczymy jak to będzie, może nie będę musiała nieść niej na rękach... chodź jest malutka i leciutka ;). Ostatnio nie mam pomysłów na żadne filmiki, ani nic ;/. Cały czas myślę o tym dniu.... (11 lipiec) hm.... co to bd za dzień, chyba pierwszy raz się tak obkupię :). Chyba już będę lecieć, bo tata mi karze  złaźić z kompa xdd, to.....


                                                                                                        Bye, bye <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz