środa, 29 czerwca 2011

UrAdOwAnA!!!

Siemanko ;D Jestem strasznie pod ekscytowana by zrobić tego posta, ponieważ nabyłam 3 nowe rzeczy. Jeżeli znajdę je w necie, to je Wam wrzucę.
Zaraz wracam.
Już.
Niestety nie wkleję wam tu mojego nowego lakieru do paznokci, ponieważ nie umiem znaleźć tego koloru :(. Mam jeszcze 2 nowe rzeczy i je Wam tu wkleję pokazać.
Oto one:
2) Nowy błyszczyk z INGRID kolorek 230 ;]


Jest świetny, na prawdę :)
oraz
3) Krem nagietkowy z ziaji
Jest fajny, chociaż nie nazwałabym go lekką formułą, a wolę lekką formułę ;p
 Nom. Jak tylko wrócę od babci ok. 10 lipca to od razu zrobię zdjęcie koloru  tego lakieru i wrzucę go tu na bloga. Ja pewnie zauważyłyście, to piszę normalnie, a nie jakimiś innymi kolorami i czcionkami, ponieważ stwierdziłam, że nie będę kombinować. Jeżeli ktoś czyta mojego bloga, to chcę mu bardzo podziękować :). Nie mam już chyba za bardzo co opisywac. Nie dawno (ok. 1,5 godz. temu) była u Nas burza... A więc lata znowu nie czuję ;/. W tym poście chciałabym bardzo pozdrowi także Dominikę (zwaną także Littleblueberrysmile) i życzyc jej udanych wakacji. Także chciałabym pozdrowic Paulinę :P :). Na dziś to tyle, choc nie wiem co teraz będę robiła.... Chciałabym zrobic coś.... głupiego? nie... śmiesznego? nie... porzytecznego? szczerze? nie... nie wiem co robic. Może pooglądamjakieś filmiki na yt albo.. nie wiem! Nie wiem co ze sobą zrobic... ;(. Hm... 11 lipiec.. dawno o nim nie wspominałam ;p Bez dzisiejszego i tego 11 lipca, to zostało chyba 11 dni :). Właśnie założyłam sobie konto na  yt i zaprosiłam tam wszystkich na mojego blogaska, żeby więcej osób wiedziało o jego istnieniu ;p.
 PS. Sory za błędy, ale nie mam czasu ich poprawiac :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz