wtorek, 7 czerwca 2011

Mój wymyślony Outfit i nie tylko :)

Hej! Wreszcie skończyłam mój własnej roboty Outfit i Was bardzo przepraszam, że nie jest zbyt świetny  doskonały, ale to mój pierwszy. Oto on:
Źródła informacji:
www.google.pl

A dzisiaj dzień jak dzień.Poprawiłam stopień z edukacji dla bezpieczeństwa z 3 na 4 ;], więc był to dość udany dzień w szkole. Jest już późno, ponieważ jest 22.49, ale do 23.30 jestem sama w domu, więc mogę siedzieć. Wiem, że jetem papugą, ale jeśli ktoś chciałby ze mną porozmawiać itp. piszcie mi na adres:
na naszą klasę:
http://nk.pl/#profile/18956685
na facebook-a:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002092177700
na gg:
7546284
na skaypa:
mucha_97
Mam nadzieję, że napiszecie. O, właśnie, przepraszam, że na   Outfit-cie nie było pomadki, ale o niej zapomniałam ;/. Jest już 23.06, więc zmykam się myć.
 Pa pa :***
                                                   
                                                    <33 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz