czwartek, 30 czerwca 2011

Nudy xdd

Hej!! Dziś straszne nudy... Byłam trochę u Julki, z Alą. Pobawiłam się z Łatką a teraz siedzę na komputerze od dobrej godziny. Pogoda nie jest najgorsza, ale nie jest najgorsza, więc OK ;). Zwlekłam się dziś z łóżka ok. 11- 12 xdd. Bolało mnie gardło ;/, ale teraz jest już lepiej, więc ok ;p. Chciałabym wkleic na tego bloga coś, czego jeszcze nie było, ale nie mam pojęcia co ;/. Martwi mnie to, żę nic do mnie nie piszecie, nie pytacie, a ni nic... Ja starałabym się odpisywac i wgl. Mogłybyśmy się za kolegowac, albo mogłybyście chociaż napisac co chciałybyście żeby znalazło się na moim blogu. Jeśli podoba się Wam mój blog, to możecie napisac, a jeśli nie, to także. Może choc wtedy dowiem się, dlaczego mam tak mało komentów i wejśc na bloga... Oto moje nowe postanowienie, że  chcę dodawac dłuższe posty, żebyście miały co do czytania, o ile chcecie xd. Ja raczej nie zostawię Was na wakacje, ponieważ tam gdzie będę zawsze będzie jakiś komputer z dobrze chodzącym net-em ;p. Zaraz chyba pójdę do Łatki, bo na pewno jest jej smutno siedziec samej w budzie. Deszcz nie pada, więc ok xddd. A teraz smutna wiadomośc. Otórz LittleTrueLaugh usunęła wszystkie swoje filmiki, ponieważ jakieś dziewczyny z jej klasy znalazły jej adres na youtube i mówiły jej różne durne rzeczy. Ja nie rozumiem po co jakiekolwiek komentarze? Co im do tego? Nie rozumiem takich ludzi. Niech dziewczyna robi co chce... Jak im nie pasi, to trudno, ale one zaraz robią wielkie halo!!! :(. Nie dawno dowiedziałam się, że w pewnym supermarkecie (napewno nie w biedronce) są pomadki za nie całe 2 zł!! Ciekawe co to za pomadki... Mam nadzieję, że nie jakieś podróby które szkodzą naszym ustą ( nie mam pojęcia jak odmienia się słowo ust w tej formie...). Mam zamiar kupic tą pomadkę, żeby luknąc co to za tym, że taki tani ;pp. Napewno jak go kupię to go tu wkleję żebyście też luknęły xdd. Od dawien dawna obiecywałam Wam, że postaram się Wam wkleic filmik Domi (littleblueberrysmile) z jej kosmetykami... Wiem, wiem długo czekałyście, aż się doczekaliście :) Oto ten filmik. Otóż stwierdziłam, że od dziś będę wrzucała tu nowe filmiki Domi ;p. A więc już nie przedłużajmy... Oto filmik Dominiki z jej kosmetykami... :) :
  Jeśli chcecie, to mogę także wrzucac tu filmiki mojej koleżanki Martyny. A więc dzisiaj dodam jej wszystkie do tych czasowe filmiki, ponieważ ma ich dopiero 3. Oto one. Zaczynam od 1 ;pp  :

 I jeszcze żeby tego było mało według mnie najfajniejszy filmik Dominiki:
A więc jak na dzisiaj, to tych filmików dośc xdd. Ale napewno będę tu dodawac nowe filmiki właśnie Littleblueberrysmile, żebyście mogły zobaczyc jaka ona jest super :DD. Oczywiście pozdrawiam Dominikę :). Marzę o tym, aby dzisiejszy post był najdłuższy z wszystkich moich postów. Najdłuższy może i będzie, ale napewno nie pod postcią pisania tylko zapełnienia miejsca... A więc niestety, ale muszę już zmykac... papa :**
 PS. Sory za brak litery c tzn. no ci tylko w 1 literce, ale cioci coś nie działa ;/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz