czwartek, 23 czerwca 2011

Wakacjeeee!!!!!!!!!!

Heeej!!! A więc jestem wkurzona, na to, że pisałam posta i nagle cała moja praca się usunęła i nie ma jej nawet w zapisanych... Ale dość smutków, bo w końcu mamy wakacje, czyli laba do 1-go września :).Dziś dzień Ojca, Boże Ciało, a także 1-szy dzień formalnych wakacji ;p. Mam nadzieję, że podoba Wam się takie zestawienie barw zielonego, i wiem, że nie pasuje ten jaskrawo zielony do reszty, ale to w końcu też zielony!! Dziś znalazłam bloga pewnej dziewczyny w moim wieku, oto link:
 http://daarcy.blogspot.com/
Obserwuję ją, więc jak to czyta, to ją pozdrawiam ;d. Nasz kościół ma nazwę 'Ciała i  Krwi Chrystusa' i z tej że okazji mamy dziś odpust kościelny ;d . Co by tu jeszcze napisać?  Hmmm, chyba już skończę, bo nie ma co pisać... A właśnie, klasę 1- szą gim. ukończyłam ze średnią 3.8, więc nie jest najgorzej, ale mogłabym mieć spokojnie 4.0, ale moje lenistwo zwyciężyło... To chyba mój jeden z najdłuższych postów.... ;D. Bardzo się cieszę, że mogę do Was pisać, chodź nie mam pojęcia czy ktoś to czyta... Wczoraj zgrałam kilka moich filmików  na płytkę, ale na razie na taką wielokrotnego użytku, czy jak to się tam nazywa, bo mój tata  kupił mi zwykłe takie płytki DVD i od razu były porysane i nie dało się na nie nic nagrać... ;/ nie wiem w ogule czy Wam pisałam, że nagrywam własne filmiki, ale nie wrzucam ich nigdzie, tylko trzymam je dla siebie ;d. Zaraz spadam na obiad, a potem na procesję xdd. O mamo!!!, ale się dziś rozpisałam xd, przynajmniej tak to widać jak się pisze, ale zobaczymy potem. Teraz już na serio lecę, chodź obiadu jeszcze nie ma,ale nie mam co napisać ;d. To narka!!!! 
                                Papa!!!!
PS. Sory za powtarzanie się kolorów, ale miałam jeden za jasny i musiałm go pokolorować na inny kolor xdd. Wiem, że nie widać dokładnie wszystkiego, więc sorki, może naztępny post zrobie ten sam tylko cały na czarno xdd 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz