niedziela, 26 czerwca 2011

Kosmetyki :P


A więc teraz będzie post o moich kosmetykach, w sumie był już taki post, ale ten będzie z recenzjami tych oto kosmetyków. Tu nie zamieszczam moich pomadek, bo zrobię nowego posta o moich właśnie pomadkach, błyszczykach, balsamach itp. A więc oto moje kosmetyki:
Nie mam tego, tylko mam inny zapach, ale nie mogłam go znaleźć. Jest nawet spoko :)

Też go nie mam, bo mam inny zapach xdd. Jest spoko, ale ostatnio przerzuciłam się na garnier-a
Jest super i super pachnie :)  Akurat na lato, a więc polecam!!

Jest świetny!! Super pachnie, po prostu kocham ten zapach!!

No, nawet, nawet, ale wolę tamtą rilanję ;d

Właśnie o nim mowa!! Mój ulubieniec :)
 
Nie wiem, nie pamiętam czy działa, czy nie, bo dawno go stosowałam ;p. Jak zastosuję, to Wam napiszę :)

Też nie mam tego tylko inny ;p. Nie jest zły, ładnie pachnie, ale nie lubie takich antyperspirantów, wolę te do psikania.

I love xdd jest super!

Nawet, nawet. Może być ;d

Sory, że takie nie wyraźne zdjęcie, a więc tłumaczę, że jest to żel do mycia twarzy i jest super :)
Super puder!! Polecam!

"Fajnie że jest Ziaja" to słowa mojej przyjaciółki i się z nią zgadzam!!

Też fajny produkt, w końcu ziaja, nie?? xdd

i mój kochany tonik :*
 A więc to na tyle i już zmykam, o pomadkach może zrobię posta jutro, papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz