piątek, 3 czerwca 2011

Wolne ;)

Hej! Wreszcie doczekałam się długooczekiwanego (nwm czy tego nie pisze się czasem osobno) weekendu.Dziś pracowity dzień, ponieważ muszę posprzątać w pokoju (tak znowu...), ale dziś tylko np. muszę poodkurzać, pościeraż kurze i umyć podłogę. Chciałabym jeszcze coś zrobić nietypowego, ale nie wiem co ;/. Dziś piszę w innej czcionce, by było inaczej ;d. Nie wiem czy Wam mówiłam, że lubię się nagrywać i potem oglądać ;p, ale i tak nie wrzucę nigdzie tych filmików, chyba że, na moją płytę i półkę xdd.Nie mam pomysłów, co ze sobą zrobić. Grałam już dziś w simsy i nie plnuę już ich dziś włanczać. Jeszcze nie wzięłam się do tych porządków, a jest już 20.17, więc nie weim kiedy to zrobie. Jutro przychodzi do mnie Paulina i będziemy znowu grać w simsy. Miałam także plan znowu wybrać się do drogerii, ale bez pieniędzy nie ma sensu tam chodzić. Zaraz napiszę, tylko się nagram xdd.
Już.
A więc nagrałam się i w sumie ten filmik był o niczym xdd. Nagrywałam, byłam w połowie i bateria mi siadła i musiałam nagrywać od nowa ;d. 
O matko!! ale ten post jest dłuuuuuuuuuugi xd. Jak wyszukiwarka w google.pl ;p. Ok nie bawmy się w pana prowadzącego z familiady, bo mnie te rymy i kawały jakoś nie wychodzą :D. 
Na dzisiaj już chyba koniec, bo jest już 21.02!!!! ;o. Coś długo tego posta dodaje ;d
Narka!

<33   
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz