niedziela, 19 czerwca 2011

Wracam!

Hej! Wiem. wiem, że jestem okropna i tak DŁUGO nie pisałam, ale tak jakoś wyszło. W szkole kompletnie nic już nie robimy i już nie trzeba chodzić. Wczoraj na 21 osób było nas 5 i było bardzo przyjemnie. Były same dziewczyny.  Grałyśmy w 'balona', tzn. odbijałyśmy go. Zakończenie roku już w środę. Ocen nie mam zbyt zadawalających, ale nie są najgorsze, co jest pocieszeniem ;]. W wakacje, tzn. 11 lipca ja z Pauliną idziemy na DUUUUUUŻE zakupy!! Normalnie ustanowiłyśmy takie święto, że tego 11 jest światowy obchód sklepów ;d. Chcemy tam kupić min. błyszczyki, balsamy, toniki, maseczki i masę innych kosmetyków. Już zaczęłyśmy zbierać na to wszystko kasę ;). Właśnie jest u mnie Paulina i stwierdziłyśmy, że 16 października też ustanowimy święto, bo Paulina ma 10 lipca urodziny, a ja 15 października, więc stwierdziłyśmy, że dzień po naszych urodzinach będzie taki obchód. Około 15 lipca przyjedzie do mnie kuzyn i chyba pojedziemy razem do aqua park-u ;].  Zaraz wracam.
Już. Byłam odprowadzić Paulinę przed klatkę mojego bloku.

Hej!! Jest już niedziela, a pisałam posta wczoraj, nie dodałam go, bo zapomniałam, a nie chce mi się go poprawiać, myślę, że zrozumiecie. Dziś od godz. 9 jestem pochłonięta przez robienie gry planszowej. Na koniec chciałabym Wam powiedzieć, że bardzo się ciesze, że udało mi się odzyskać tą zapiskę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz